El Jordi
i la Rosa ens
van proposar el treball d'identitat territori. En aquest treball, el principal
objectiu és transmetre emocions al públic explicant algun aspecte o tema de la
teva vida que tinguis amb comú amb una altra persona de la classe i que t'hagi
condicionat.
Avui
s'han realitzat les primeres exposicions i han estat molt bé tot i que es poden
millorar alguns aspectes. Han parlat de temes molt diversos i penso que algunes
han assolit bastant bé l'objectiu: transmetre emocions.
Un
aspecte que m'ha sorprès és que els alumnes, és a dir, el púbic valoràvem les exposicions
dels altres a partir d'un full que ens han repartit on hi havia els tres
aspectes a partir dels quals valoràvem. Aquests aspectes eren:
1.- Cita
un aspecte positivament
2.- Cita
un aspecte millorable
3.- Dir
si hi ha una relació cohesionada entre el discurs oral i el suport multimèdia o
si són dos discursos diferents.
Quan ens
han donat el full en un primer moment he pensat que allò no servia per a res
però poc a poc me n'he adonat que el fet d'haver de valorar et fa estar més
atent a l'exposició i a més a més te'n pots adonar d'aspectes que es poden
millorar.
Desprès
de les 7 exposicions que hi havia programades per avui la Rosa i el Jordi han comentat
alguns aspectes a millorar. Alguns d'aquests han estat per exemple, no explicar
una cosa fins que la seva diapositiva, imatge o suport aparegui a la pantalla,
vigilar amb les faltes d'ortografia, esmentar les fonts d'on s'ha extret la
informació i les fotografies...
Jo faig
la presentació l'últim dia però vaig prenent nota per evitar aquests errors,
perquè en definitiva el millor aprenentatge és equivocar-se.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada