divendres, 29 de novembre del 2013

Fluxogrames

Els fluxogrames o diagrames de flux, també els hem vist durant la sessió de GITIC d'avui, són una eina per a representar processos. Presenten una simbologia concreta:



L'eina que blanquerna ha decidit per a treballar i realitzar els fluxogrames ha estat Gliffy

Desde l'assignatura de GITIC se'ns ha proposat una pràctica: crear un fluxograma per explicar el procès de creuar una cruïlla amb semàfors. Aquest ha estat el meu resultat:




Aquesta activitat m'ha servit per aprendre que existeixen eines que ens ajuden a realitzar aquests tipus d'esquemes d'una situació i t'estalvien molta feina ja que jo, alguna vegada que havia hagut de fer una activitat semblant a aquesta, ho feia amb ordinador i tardava bastanta estona més que fent el mateix amb aquest programa. A mí, personalment m'hagués agradat que els mestres que he tingut al llarg de la vida m'haguessin ajudat a descobrir aquestes eines i a la vegada, a estalviar-me feina, és per aquest motiu que jo, quan sigui mestre, intentaré facilitar les tasques i les diferents feines als meus alumnes posant al seu abast eines de gran utilitat per a representar fluxogrames com ara Gliffy.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada