dijous, 7 de novembre del 2013

Conte i cançons motores



Ahir a educació física vam treballar el conte i la cançó motor.


La primera hora de la sessió vam realitzar un conte motor. La professora narrava el conte i els alumnes feien les accions que anava dient. En primer lloc van seure al voltant del poblat dels indis i cada alumne davant seu tenia un mocador que es van lligar al cap. A més a més també hi havia un stick de hockey que simbolitzava el cavall. L'objectiu dels indis era trobar cérvols. A mesura que el conte avançava els indis anaven trobant animals com ara  vaques, porcs... però no trobaven cérvols.
Els indis van passar per un bosc, navegar amb barca pel riu, travessar-lo un cop van caure de les barques...

Finalment, els indis van tornar al poblat on van cantar tots junts per trobar els cérvols.







La segona hora de la sessió vam treballar les cançons motrius. Cada grup de 3 cantava una cançó motriu i l'ensenyava a la resta del grup. El meu grup vam cantar Jo en tinc una maneta, a continuació us adjunto la lletra d'aquesta cançó:


Jo en tinc una maneta
la trec a ballar,
jo l'obro 
i la tanco 
i la torno a amagar.

Jo en tinc una altre maneta
la trec a ballar, 
jo l'obro
i la tanco
i la torno a  amagar.

Jo en tinc dues manetes
les trec a ballar,
les obro
i les tanco
i les torno a amagar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada