dijous, 21 de novembre del 2013

Acompanyament d'un estudiant de 3r curs al seu centre escolar

Dimecres i dijous de la setmana passada, la Setmana de Pràctica i Reflexió Educativa vam acompanyar a un alumne/a de 3r curs al centre escolar on està realitzant les pràctiques.

La meva padrina estava fent les pràctiques a l'Escola Nausica situada al carrer Muntaner de Barcelona.

                                               Edifici de l'Escola Nausica

Aquesta escola a mi personalment em va agradar molt. En primer lloc em va impactar la llibertat d'horari. Jo estava a l'aula de P-3 i tot i que l'horari "oficial" és de 9 h a 17 h els nens no arribaven ni marxaven tots de cop i penso que així s'aconsegueix una atenció més personalitzada tant cap als infant com cap a les famílies. En segon lloc vaig trobar que era un escola molt familiar on les famílies estan implicades tant com volen així com també els mateixos alumnes que poden entrar a les altres aules i oferir la seva ajuda als més petits.
Durant els dos dies que vaig estar en aquesta escola vaig veure diferents situacions que es poden donar a l'aula i com es solucionen, com per exemple, una baralla, una caiguda...

Penso que ha estat una experiència curta però molt enriquidora i el fet de tenir un padrí o padrina de 3r et dona l'oportunitat d'intercanviar experiències, dubtes, preguntes...

Si vols consultar més informació sobre aquesta escola clica aquí.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada