diumenge, 3 de novembre del 2013

Un nou món : el Prezi

A GTIC dijous passat vaig conèixer un nou programa: Prezi. Aquest programa que el Jordi ens va presentar em va semblar molt interessant ja que permet realitzar presentacions d'una manera diferent al programa típic: Power Point.

El Prezi consisteix en una imatge a partir de la qual expliques el contingut de la teva presentació. A la classe vam realitzar una presentació sobre "La família". 

Aquesta és la meva presentació:





Jo per explicar què és per mi la família vaig escollir aquesta fotografia ja que considero que els diferents membres d'una família s'han d'ajudar entre ells igual que els pingüins que s'agrupen i van rotant per tal de lluitar contra el fred.

Molt sovint ens tanquem en un únic programa, com Power Point i no pensem que altres programes ens poden oferir també altres formes de presentacions i ens poden ajudar a no caure en una rutina a l'hora de presentar treballs, explicar alguns temes...
Penso que l'objectiu d'un mestre ha de ser motivar als seus alumnes per tal de despertar el seu interès per aprendre. Aquesta motivació l'aconseguirem innovant, és a dir, fent coses noves per tal de captar la seva atenció. Per tant, penso que si utilitzem Prezi en lloc del Power Point que tots sabem què és, aconseguirem el nostre objectiu, motivar als nens i que aquests aprenguin.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada