divendres, 27 de desembre del 2013

Tancament del bloc

Doncs bé, semblava que faltava molt temps  perquè arribés aquest moment però ha arribat. Ara toca acomiadar-me d'aquest bloc i de tots els que heu llegit alguna entrada del meu bloc o simplement l'heu visitat.

Quan vaig començar aquest curs, el primer a la universitat, tot era diferent, l'espai, la gent, el que estudiava, els professors... Doncs bé, han passat 3 mesos des de llavors i he après moltes coses que estic segura que em serviran per el meu futur.

Per una banda, l'assignatura de COED  m'ha ensenyat que una persona que utilitzi majoritàriament la veu per a comunicar-se, com és el cas dels professors, ha de ser un bon comunicador. Una persona és bona comunicadora si parla de manera clara, entenedora, fa amè el seu discurs, aconsegueix el seu objectiu... Crec que realment te'n adones que una persona és bona comunicadora quan transmet emocions al públic, fent-los riure, plorar, emocionar, estar tristos...

A més a més, he après a prendre consciència de mi mateixa, que vol dir això? Em refereixo a valorar-me, he recitat bé la poesia o ho podria haver fet millor? Realment pronuncio bé la doble L?
Penso que un mestre és un model per els nens i nenes que el tenen com a tutor i per tant, s'han de minimitzar els errors. Un mestre ha de tenir un cert domini de la llengua, tenir riquesa lèxica per a poder ensenyar paraules noves i diferents als seus alumnes i ha de saber pronunciar correctament els sons d'aquella llengua.

Per tant, d'ara en endavant m'esforçaré per millorar allò que calgui i a no oblidar allò que he aprés gràcies a aquesta assignatura.


Per l'altra banda, l'assignatura de GTIC m'ha obert un nou món en la meva ment i la valoració d'aquesta assignatura és molt positiva. A mesura que ha anat evolucionant m'ha anat agradant i interessant més. Penso que totes les eines que hem treballat i totes les coses que hem après ens seran de gran utilitat en un futur.
Quan ens van proposar fer un bloc per explicar els nostres aprenentatges durant el curs no em va agradar gens però ara agraeixo que el Jordi m'hagi fet aprendre com funciona aquest món que fins ara per mi havia estat desconegut. 
Moltes escoles actuals tenen un bloc i els professors que ens estem formant hem de conèixer i saber fer funcionar aquests per tal de poder treballar amb ells ja sigui a nivell d'escola o d'aula.
En aquesta assignatura he descobert eines molt útils, com Paddle o Prezi que ens ajudaran a fer més interactives i dinàmiques les classes i d'aquesta manera, evitar caure en una rutina.

Per tant, guardaré tot el que he aprés durant aquests tres mesos en el meu cap i ho compartiré quan tingui l'oportunitat de treballar amb aquelles persones que ho desitgin.

Moltes gràcies i fins sempre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada