dissabte, 7 de desembre del 2013

Citem?

Quan escrivim en un bloc, per exemple, o fem un treball cal citar d'on hem extret la informació. Per fer les cites ho podem fer de dues maneres: amb el format APA o amb format ISO.

FORMAT APA

Disn d'aquest format hi ha diferents maneres de citar d'on ha estat extreta una informació, clica aquí per poder veure-ho.

FORMAT ISO

Si volem citar en aquets format, el primer que cal fer és a l'estil posar Iso en comptes d' APA.


A continuació us adjunto una presentació que m'ha semblat interessant on s'exposen les principals diferències entre el format APA i el format ISO.




Citar les referències és molt important ja que nosaltres no som prou importants o experts per dir segons quines coses. Les informacions que nosaltres donem poden ser més fiables per al públic si nosaltres especifiquem d'on hem tret aquesta informació i qui l'ha dit abans que nosaltres. La classe de Gitic que hem fet sobre aquest tema m'ha ajudat a entendre la importància de citar i a adonar-me'n que jo, per exemple, quan faig treballs no cito i tot el que jo exposo no ho he dit jo. A partir d'ara em comprometo a citar les fonts i així anar millorant la meva formació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada