dimecres, 30 d’octubre del 2013

Qui ets tú, Aran?

A COED ens van proposar que descrivíssim a una persona de la classe a partir d'una fotografia.

Jo vaig triar a l'Aran Soler i la fotografia triada va ser la següent:



Aquesta fotografia la vaig fer a casa seva un dissabte al matí que vam quedar per realitzar aquest treball. Vaig fer diferents fotografies des de dues perspectives: en primer lloc des del balcó i en segon lloc des de la porta. Finalment vaig decidir agafar aquesta perquè era més lluminosa.
L'Aran està col·locada tocant el piano perquè és una amant de la música i sap tocar el piano. A més a més li vaig demanar que mirés a la càmera somrient perquè és una persona que sempre té un somriure a la cara.

Aquesta activitat m'ha ajudat a entendre millor que no sempre hem de descriure una persona de la manera convencional sinó que hi ha altres maneres per fer-ho. Penso que molt sovint els mestres utilitzen el format "tradicional" per a descriure una persona, un objecte...sense adonar-se'n de totes les maneres possibles de fer una descripció. A més a més he descobert la necessitat de pensar com fer una fotografia ja que segons la perspectiva, els colors, els objectes...podem donar-li significats diferents.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada